Selasa, 20 Juli 2010

Önskelista

1. Jag skulle vilja köpa en liten retro bil och bila genom Italien. Slå på "James Bond Soundtrack" och höja volymen, sedan glida ner för en väg som slingrar sig längs en bergkant och havet glittar nedanför. Det är vad jag kallar semester.

2. Klänningar..flera klänningar.. "Har jag inte tillräckligt många?" brukar eka inuti mitt huvud. Men när jag såg framsidan av Cosmopolitan med Elsa Hosk i en glittrande diamant klänning, blev jag kär. Jag åker snart till Staterna och skulle inte säga nej till att gå ner för en trappa i den här blåsan i Las Vegas.

Bild från Garance Doré

3. Jag sliter ut mina skor hela tiden och billigt är det inte att klacka om dem. Kilklackar håller betydligt längre och när jag såg dessa färgglada pjucks fick jag ett starkt "ha-begär".

4. H&M har inte bara anställt snygga Abbey Lee Kershaw som deras modell för höst- kampanjen utan det har galet snygga klänningar. Jag är speciellt sugen på att köpa den randiga med svart genomskinligttyg upptill.


0 komentar:

Posting Komentar


Top