Selasa, 21 Desember 2010

Julklänningar

Det är alltid svårt att välja en passande klänning att bära på julafton, när man ska omge sig med den stora släkten. Alla kommer antagligen pilla på tyget, dra i dig och kommentera ditt klädval, så går det i alla fall till under vårat firande. Jag har en liten tradition där jag brukar ha på mig något rött och oftast blir det en klänning. Mitt enda krav är att plaggen ska vara eleganta och att det inte blir en tomteliknande-outfit. Jag föll direkt för denna mörkröda byxdress, snygg styling med ett vitt armband och grymma klackar. Stickade klänningar är alltid att föredra i kalla tider som dessa, fann också denna söta tubklänning från Victorias's Secret.

Nej tack! Ingen tomteklänning.

Klänning från Victoria's Secret

0 komentar:

Posting Komentar


Top