Sabtu, 04 Desember 2010

Modereportage - Glamour Ungern

Jag är överväldigad vad många fina modereportage man kan hitta den här månaden, så jag kommer inom kort publicera en hel del bilder. Först ut blir det foton från Glamour - Ungern, där man stylat den just nu superheta Eniko Mihalik.
Jag frågar mig själv hur många stora musikfestivaler de har i Ungern.. Men ignorerar snabbt frågan då jag konstaterar att det på senare tid blivit extremt populärt att åka på festival. Fler och fler magasin gör guider för hur man klär sig trendigt när man beger sig till leriga och tältfyllda festivalområden.

Alla flickor vill se ut som Kate Moss en gång gjorde när hon höll Pete Doherty i handen och bar sina Hunter-gummistövlar(som för övrigt varannan svensk tjej har idag) på Glastonbury festivalen.
I detta reportage har stylisten verkligen lyckats kombinera en massa heta outfits, som skulle dra till sig en hel del blickar. Det är dock inte så troligt att många tjejer väljer att bära en röd Chanel-klänning, till en plats där chansen är väldigt stor att man får en öl hälld över sig.
Alla bilderna finner ni här.


Från vänster: Clapton Jonsson, Jag, Pete Doherty, Kate Moss

0 komentar:

Posting Komentar


Top